marți, 14 iulie 2009

sunflower







...nu stiu de ce, dar.... de fiecare data cand vad aceste flori.....mi se umple sufletul de bucurie.....
...nu stiu de ce,dar cand vad aceste flori....imi fuge mintea la mare....si mai precis, la Marea Neagra...poate si datorita faptului ca, copil fiind, cind mergeam cu ai mei parinti la mare treceam cu trenul prin imensitati de lanuri cu floarea soarelui....si la fel parca era si atunci cerul, de senin si de albastru....
eu asa parca imi amintesc...si de cite ori vad "floarea soarelui"....imi fuge mintea la mare,la....copilarie,la....frumos

3 comentarii:

  1. ah ... sun flowers, they bring sun shine (or sun shine brings them?)

    Greetings from cat city Kuching :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Lindas imagens da girassol. Eu acho a girassol uma das mais bela e perfeita flor que nosso pai superior criou.Parabéns marius pela beleza exposta da girassol no teu blog.
    parabéns pelo conteúdo do teu blog, tá muito showww...lol
    adiantando obrigada por seguir o meu blog. tb to aqui colada contigo....ehehheehh
    boa semana pra você amigo marius.

    RăspundețiȘtergere