sâmbătă, 21 februarie 2009

intalnirea de vineri.....la inaltime




E Vineri seara.....si asa cum se obisnuieste,cel putin in ultima vreme,e seara in care ne intalnim,unii dintre participantii la grupul foto din care fac parte.In ultima vreme e singurul lucru bun care se mai inatmpla in cursul saptamanii,si sper din tot sufletul sa nu dispara si asta.E seara in care unii din cei prezenti isi mai deapana amintirile mai vechi,e sera in care altii....isi mai povestesc ce s-a mai intamplat nou in ultima saptamana...cea care tocmai urmeaza sa se incheie,e seara in care, mai nou ....cativa dintre noi.....isi afiseaza cu nonsalanta ultimele achizitii(si nu ma refer la aparte foto si ceea ce tin de ele)....ma refer la tot felul de chestiuni legate de lumea mai putin interesanta a femeilor usoare .....,e seara in care mi-am dat seama ca prietenia e axata din ce in ce mai mult pe diverse interese....si e canalizata din ce in ce mai mult de "foamea de faima"...gratuita,in majoritatea cazurilor.....e seara in care am vazut unul dintre cele mai spectaculoase apusuri de anul asta......e seara in care .......in care mi-am luat camera ,si desigur ....ca nu m-am putut abtine sa nu incerc sa imortalizez....acele culori superbe ale asfintitului.
Toate acestea,savurand un ceai de fructe ,cu lamaie si......neaparat cu miere.

Un comentariu: