duminică, 12 aprilie 2009

flori......de ziua florilor











Astazi e ziua florilor...sau cel putin asa mi-a iesit mie.
Am mers la plimbare in Gradina Botanica din Cluj.Dupa ce am stat la rand ca sa imi i-au bilet,da ati citit bine....am ajuns sa o vad si pe asta,coada la caseria de bilete la Gradina Botanica.... si pentru numai 4 lei si vre-o 10 min de stat la rand am reusit sa intru in paradisul florilor.Lumea buna de prin zona,trasa la patru ace...erau tot doi cate doi, la brat pe aleile gradinii.
Parearea mea e ca asa cam pe la inceputul lunii Mai, o sa fie intardevar ceva de vis.....asa ca hai cu toti sa mergem sa spijinim frumosul,sa sprijinim o mana de oameni care isi investesc toata munca si toata daruirea lor in tot ce vedeti aici si e mult mai mult decat atat, pentru numai 4 lei.
Ma inclin in fata acestor oameni,mai exista si asa ceva......

2 comentarii: