duminică, 5 aprilie 2009

duminica.....dupamasa




Incantat peste masura de vremea de afara si de faptul ca pe termometru arata 21 grade ,imbracat adecvat si inzestrat cu o sticla cu apa de Tarnita....m-am hotarat sa ies putin la "iarba verde".Dar nu asa cum credeti voi.Nu am luat cu mine patuara de picnic,gratarul si pasta de mici.....nimic din toate astea,ci pur si simplu am luat doar aparatul foto si impreuna cu prietena mea ne-am apucat sa urmam un traseu prin padure.
In apropierea blocului in care habitez,la vre-o 500 de m, se desfosoara o padure frumoasa, in care poti sa dai nas in nas cu veverite ,iepuri si chiar caprioare.Asa dar in jurul pranzului,duminica fiind,in timp ce majoritatea oamenilor normali,erau la nelipsitele gartare si pulpane de "aviare", de prin poienitele padurii,noi am ales sa petrecem o dupamasa de duminica prin a ne plimba prin padure....si prin a culege floricele de primavara....primele flori aparute.
Am mers vre-o 6-7 km.....padurea era superba,se simtea mirosul de frunze reavane,muschiul proaspat era aproape pe fiecare trunchi de copac.Pasarele felurite isi cantau singure repertoriul....prin anumite locuri.Unde padurea nu era asa de deasa,desfatandu-se sub razele soarelui, erau o multitudine de floricele......unele albastre,altele violet,chiar si unele galbene. Era o adevarata incantare si parca nu ma puteam satura de frumoasele privelisti.

Un comentariu:

  1. super pozele.sincer imi plac mult. bafta in continuare si fa ce faci......ca faci bine. ;)
    cele bune

    RăspundețiȘtergere